Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

Εν αρχή...

Ζήτημα πρώτο: όχι, δεν είμαι Cave-maniac, αν και ο τίτλος-υπότιτλος της σελίδας παραπέμπει (και) στον Νικόλα. Είμαι ωστόσο φαν του Nick Cave (γνωστός και ως ο Νικόλας ο Σπηλιάς, θα γράψω εννοείται κάποια στιγμή γι' αυτόν) και είναι προφανές πως ένας από τους καλύτερους, για μένα, δίσκους του έδωσε τον τίτλο και στο blog αυτό. Και μιας και έγινε η πρώτη αναφορά, ας ξεκινήσουμε το ιστολόγιο μουσικά!



Ζήτημα δεύτερο: "Εν αρχή ην ο λόγος" και δεν αναφέρομαι με τη θρησκευτική έννοια, αλλά στο λόγο γενικά, που είναι η αρχή επικοινωνίας του ανθρώπου. Ξεκίνησα πριν ένα χρόνο τις αναρτήσεις στο Google+ με κάποια βίντεο, κάποιες εικόνες και αρκετές αναδημοσιεύσεις. Σιγά σιγά τις αναρτήσεις αυτές άρχισαν να συνοδεύουν και κάποια μικρά σχόλια. Σκέψεις που έκανα γύρω από ή με αφορμή τα θέματα που αναρτούσα. Είπαμε, ο λόγος είναι το βασικό εργαλείο επικοινωνίας, και αποφάσισα πλέον με λόγο να συνοδεύω το φτωχό, συνήθως οπτικό μόνο, περιεχόμενο των αναρτήσεων μου. Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να θέλει να γράφει, αλλά για ποιόν, για μένα; Όπως δηλαδή κάναμε παλιά, στα σχολικά χρόνια, να κρατάω ημερολόγιο με σκέψεις και σχόλια; Όχι, προτιμώ τελικά, μέσω των αναρτήσεών μου στο G+, να κοινοποιώ τα γραπτά μου. Το βρίσκω πιο ενδιαφέρον. Αλλά το plus δεν είναι αρκετό. Αποφάσισα λοιπόν να "εξελιχθώ" με ιστολόγιο. Και, ιδού, ξεκινάω σήμερα τον "Καλό Γιό"!

Καλή ανάγνωση! Και καλό μήνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου